۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۱

قاضی:

رسیدگی به مشکلات مردم مهمترین ویژگی شهیدان هفته دولت

رسیدگی به مشکلات مردم مهمترین ویژگی شهیدان هفته دولت

میامی – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان میامی با اشاره به اهمیت هفته دولت گفت: رسیدگی به مشکلات مردم مهمترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر بود.

به گزارش خبرنگار مهر: احمد قاضی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت که در سالن جلسات بخشداری مرکزی شهرستان میامی برگزار شد حضور گسترده مسئولین را دربرنامه های هفته دولت شهرستان خواستار شد و افزود: در این هفته استاندار به شهرستان میامی سفر خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم هفته دولت می تواند کمک شایان ذکری به تحقق شعار دولت در زنده کردن امید و نشاط در قلوب مردم داشته باشد.

معاون فرماندارشهرستان میامی نیز در این جلسه با اشاره به این مطلب که در هفته دولت فرصت بسیار خوبی ایجاد شده تا برای بزرگداشت این ایام و ارج نهادن به خدمات گسترده دولت و اطلاع رسانی هر چه بهتر به عموم مردم و پیوند هرچه بیشتر مردم و دولت اقدامات خوبی انجام شود تصریح کرد: با این کار مردم از زوایای پنهان خدمات دهی خدمتگذاران خود آگاه شده و به آینده امیدوار و انگیزه آنان بیشتر خواهد شد.

حسین ایمانی یادآور شد: غبار روبی مزار شهداء و دیدار با امام جمعه میامی، حضور فرماندار و مسئولان در بخش کالپوش و بخش مرکزی برای  افتتاح پروژه ها و بازدید و ملاقات مردمی، تجلیل از کارمندان نمونه و بازدید از مراکز درمانی سطح شهرستان از مهمترین برنامه های این هفته است.

کد خبر 2351127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha